Ieder schooljaar wordt er een leerlingenraad aangesteld. Uit de groepen 5 t/m 8 worden telkens twee leerlingen verkozen om met de directie in gesprek te gaan over wat er leeft onder leerlingen. Zij kunnen zelf ideeën inbrengen maar fungeren ook als een klankbord voor de schoolleiding om van hen te horen hoe ze school ervaren en wat ze bijvoorbeeld van nieuwe plannen vinden. De leerlingenraad spreekt daarbij niet alleen namens zichzelf, maar brengen dit ook in bij hun klasgenootjes.
In het schooljaar 2025-2026 heeft de leerlingenraad zich ingezet om een piano op school te krijgen. Na een oproep in onze nieuwsbrief hebben grootouders van een leerling hun piano aan school geschonken. Hij wordt door de kinderen gebruikt om te laten horen wat ze al kunnen spelen. Ook tijdens de muzieklessen wordt er gebruik gemaakt van de piano. We zijn er blij mee!